Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Ασκήσεις σταρχιδισμού





Ξεκινάω το κείμενο από τα σημαντικά , σημειώνοντας δηλαδή πως η εικόνα που επέλεξα να το συντροφεύσει είναι δημιουργία της εξαιρετικής Ιφιγένειας Β την οποία παρακολουθώ στενά , πιο πολύ κι από κορσέ σε instagram και facebook , γιατί μου μιλάει στην ψυχή μου, την όποια ίσως έχω περισώσει.
Και τώρα να περάσουμε και στις γνωστές αμπελοφιλοσοφίες που με πιάνουν σε κάτι απίστευτεςώρες. Τώρα τελευταία επειδή η τύχη η κακιά το έφερε είμαι αναγκασμένη να περνάω χρόνο πάνω σε κάτι μηχανήματα του Σατανά που απέφευγα , όπως διάδρομο στο γυμναστήριο,  ελλειπτικό ποδήλατο κλπ. Εκείνες τις ώρες που σιχαίνεσαι εσένα , την ανθρωπότητα, την ζωή, τους γύρω όλους, τα πάντα όλα και τα κοάλα μη σου πω, που τα λίγα λεπτά σου φαίνονται αιώνας και κοιτάς απεγνωσμένα μπας και γίνει κάτι και σε σώσει από το μαρτύριο, αναγκαστικά περνάνε πολλά από το μυαλό σου.
Κυρίως ποιος είσαι , τι κάνεις, πού πας, τι μαλακίες έχεις ήδη κάνει κι άλλα τέτοια ομόρφα και καταθληπτικά. Πώς χειρίστηκες την μία ή την άλλη υπόθεση , τι έπρεπε να είχες ή να μην είχες κάνει με μερικούς ανθρώπους. Ψάχνεις από εδώ, ψάχνεις από εκεί και δε σου φτάνει που δεν τελειώνει το μαρτύριο της σωματικής κόπωσης , έχεις και της ψυχής και του νου.
Εκείνες τις ώρες της απελπισίας λοιπόν πέφτω κι εγώ  στην λούμπα να σκέφτομαι αντί να κάνω ασκήσεις σταρχιδισμού , όπως θα ήταν και το σωστότερο έτσι όπως το βλέπω τώρα πιο ψύχραιμα που είμαι στον καναπέ μου απλωμένη σαν την φώκια. Να μην με νοιάζει για κανέναν και για τίποτα. Να μην αυτοκοπανιέμαι. Δεν θα το έκαναν άλλωστε οι άλλοι για μένα.
Δεν το έχω ρε παιδί μου με τους ανθρώπους. Πρέπει να το αποδεχτούν κι αυτοί, γιατί εγώ το αποδέχομαι. Ότι και να κάνω με όσο καλή πρόθεση και να ξεκινάει κάπου θα το σκατώσω στην πορεία. Γιατί να το κάνω εξ αρχής λοιπόν. Να χάνουμε τον πολύτιμο χρόνο μας. Να χαλιόμαστε. Και στην τελική ότι και να κάνεις για τους άλλους , όσα καλά, όσα σωστά, μάλλον πάντα κρίνεσαι από το ένα ή τα περισσότερα λάθη. Και τίποτα από τα προηγούμενα που έκανες δεν έχει νοήμα.
Μην τα κάνεις λοιπόν. Σάμπως στα ζήτησαν; Ναι και ντε να τους τα φορτώσεις με το ζόρι; Ασχολήσου με τον εαυτό σου. Και τις ασκήσεις σταρχιδισμού που πρέπει να γίνονται απαραιτήτως τρις ημερησίως μπας και υπάρξει προκοπή.
Ξέρω είναι δύσκολο. Γιατί μερικοί από εμάς δεν έχουμε μάθει ουσιαστικά να ασχολούμαστε με τον εαυτό μας σωστά. Μας ενοχλεί η ύπαρξή μας και την αποφεύγουμε. Ψάχνουμε να βρούμε κάποιο σκοπό, κάποιο προορισμό, κάποια αποστολή, κάπου να ανήκουμε, έναν λόγο για να ζήσουμε ή για να πεθάνουμε που να αξίζει. Εγώ δεν τα εχώ βρει και δεν ξέρω αν υπάρχουν ή αν θα τα βρω κάποτε. Οπότε δεν ξέρω τι να σας πω κι εσάς. Να τα περιμένετε; Να τα ζητήσετε από το Σύμπαν, τον Άγιο Βασίλη; Καθένας όπως νομίζει.
Εγώ έχω αποδεχτεί πως είμαστε θνητοί , αναλώσιμοι κι εύκολα μας αντικαθιστά ο οποιοσδήποτε. Ας είναι και χειρότερος από εμάς. Αρκεί να εξυπηρετεί καλά κάποια ανάγκη και να ξέρει να τα χειρίζεται όλα πιο καλά ή να βολέψουν οι καταστάσεις. Οπότε τζάμπα κοπανιόμαστε αδέρφχια να το ξέρουμε. 
Θα μου πεις τότε τι κάνεις, πώς συνεχίζεις, γιατί βασανίζεσαι , τι παλεύεις; Αυτά αναρωτιέμαι κι εγώ. Κυρίως τις ώρες που επιστρέφω ξεθεωμένη, πονεμένη και πεινασμένη. Και ψάχνω να βρω κάτι να με κρατήσει στην ρουτίνα που επέλεξα. Μάλλον γιατί αυτή η ρημάδα η ζωή κάπως πρέπει να περάσει.





Τίνα Βάμβουρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου